Adidas, Reebok Sosyal Sosyal Sorumlulukta Zirvede

Adidas ve Reebok, sosyal ve çevresel şeffaflık ve uygulamalarında yine zirveye çıkmayı başardı.

Moda Devrimi’nin 150 büyük küresel marka ve perakendecinin Moda Şeffaflık Endeksi, sektör genelinde iyileşme sağladı, ancak şirketlerin çoğunun, Rana Plaza felaketinin beş yıl önce gerçekleşmesini sağlayacak şekilde geniş bir şekilde çalıştığını söyledi.

Markaların ve perakendecilerin sadece% 55’i, çevresel etkilerini iyileştirmek için ölçülebilir, zamanlanmış hedefler yayınladı ve sadece% 37’si insan haklarının iyileştirilmesine yönelik hedefler yayınladı.

Bangladeş’teki 2013 Rana Plaza fabrikasının çöküşünün yıldönümünü kutlayan Moda Devrimi Haftası’nın başlangıcına damgasını vuran endeks, 1.000’den fazla işçinin öldüğü tüketicilerin daha fazla şeffaflık yoluyla destekledikleri şirketler hakkında bilinçli kararlar almalarına yardımcı olmayı amaçlıyor.

Puma, H & M, Esprit, Banana Republic, Gap, Eski Deniz Kuvvetleri, C & A ve Marks & Spencer, Adidas ve Reebok’ı sıralamada değerlendirdiler, tüm skorlar olası puanlardan% 51 ile% 60 arasındaydı.

Asos, şirketin geçen yıldan bu yana kamuya açıklanma düzeyini önemli ölçüde artırdığını söyleyerek, ilk 10’un hemen arkasından geldi.

Moda endüstrisinde çalışan  çoğu kadına hala  kötü muamele görüyor. Carry Somers, Moda Devrimi küresel operasyon direktörü. Levi Strauss, Kuzey Yüzü, Timberland, Vans, Wrangler, G-Star, Tchibo ve Bershka, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius ve Zara% 41 ile% 50 aralığındaydı.

2017 yılında tekrar gözden geçirilen orijinal markalar ve 2018’de yine şeffaflık seviyelerinde% 5’lik bir iyileşme görülüyor.

Kampanya, kıyafetlerinin kesildiği, dikildiği ve tamamlandığı bir listeyi yayınlayan markaların ve perakendecilerin oranının iki yıl önce% 12.5’ten bu yıl% 37’ye yükseldiğini belirtti.

Moda Devrimi küresel operasyon direktörü ve kurucusu Carry Somers şunları söyledi: “Son beş yılda milyonlarca tüketici daha adil, daha güvenli ve daha temiz bir endüstri talep ediyor. İşe yarıyor. Markaların dinlediğini ve endüstrinin değişmeye başladığını görüyoruz.

“Küresel moda endüstrisine, sorumlu kaynak kullanımına olan bağlılığını bu Moda Devrimi Haftası’nda etkili eyleme dönüştürmeye çağırıyoruz. Moda endüstrisinde çalışan ve çoğuve kötü muamele görüyor. Değişim zamanı. ” Dedi.

137 Comments