Başbakanının Danışmanı “telekulak” Davasında Suçlu Bulundu!

Andy-Coulson_1709660cİngiltere’de siyaset dünyasını sarsan ‘telekulak’ davasında karar açıklandı.
Avustralyalı ünlü medya patronu Rupert Murdoch’ın sahibi olduğu ‘News Of The World’ün eski editörü ve Başbakan David Cameron’ın eski iletişim danışmanı Andy Coulson suçlu bulundu.

Kararın açıklanmasının ardından gözler, İngiltere Başbakanı David Cameron’a çevrildi.  Cameron  Coulson’ı Başbakanlık’ta işe aldığı için özür diledi.

168 yıllık gazete ‘News Of The World’ün kapanmasıyla sonuçlanan skandal, gazetenin 2000-2006 arasındaki haber araştırmalarında sistematik olarak yasadışı telefon dinleme yöntemini kullandığının ortaya çıkmasıyla patlak vermişti.

 

 

 

146 Comments

Leave a Comment