Çeşme Folkart ile Dünya Markası Olma Yolunda

FolkartHills (2)Çeşme’nin İtalya’nın Toskana’sından neyi eksik? Termal kaynaklarını da eklersek 12 aya çıkabilen turizm potansiyeliyle fazlası bile var. Tek bir eksiği var: potansiyelini dünyaya yeterince iyi anlatamıyor olmamız. Folkart iki yeni lüks projesiyle Türkiye’nin Toskana’sına şimdiye kadar yapılan en büyük yatırımı gerçekleştiriyor…

 
Çeşme turistler tarafından talep edilen birçok özelliği bir arada bulundurabilen dünyada nadir bulunan doğal bir güce sahip. Alaçatı’nın cumbalı evleri, Ilıca’nın mükemmel sahil şeridi ve denizi, muhteşem bir yarımadayla buluşan doğası, yeşili ve sakız ağaçları, yer altı termal sularıyla 12 aya çıkabilen turizm potansiyeliyle global turistin aradığı birçok özelliği bünyesinde saklıyor.

Tüm bunlara ek olarak İstanbul-Çeşme arasını 3.5 saate indirecek yeni otoyol ve Alaçatı’ya yapılacak yeni butik havalimanını da eklersek, emin olun 3-4 yıl içerisinde Bodrum’un önüne geçebilecek bir dünya markasından bahsediyoruz.

Denize Açılan Kapı!

Peki, böyle bir potansiyel mevcutsa elbette bu potansiyeli dünyaya daha iyi tanıtıp anlatmalıyız. Bu iş, en etkili bölgeye yatırım yapılarak oluyor. Folkart markası İzmir’e yapılan yatırımlarda liderliğini, şimdi Çeşme Paşalimanı’nda gerçekleştirdiği ‘Blu’ projesi ve Fenerburnu’nda devam eden ‘Hills’ projesiyle pekiştirecek.

Her iki lüks projede toplam 153 ünite önümüzdeki yıl Mayıs sonunda yeni sahipleriyle buluşacak. Blu’nun kaba inşaatı bitmişken, Folkart Hills ise rekor bir süre 9 ayda tamamlanmış olacak.

Her iki proje de denize sıfır olmalarından dolayı ‘denize açılan kapı’ olarak lanse edildi. ‘İzmir’le birlikte Çeşme’nin de değerini yüceltmek ve hak ettiği konuma getirmek istiyoruz’ diyor Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak.

Çeşme’de termal su kaynakları olduğunu çok az kişi biliyor. Folkart Blu’da termal su aktif olarak kullanılacak. Büyüleyen mimarileriyle her iki projeyle de müşterilerine ‘beklentilerinizi yükseltin’ diye seslenen Mesut Sancak, İzmir’de yatırım için gittikleri tüm arsaların değerini yükselttiklerini de konuşmasına ekliyor.

Çeşme’ye 250 Milyon TL Yatırım

Blu ve Hills ile Çeşme’ye şimdiye kadar yapılan en büyük yatırıma imza atacak olan marka yeni reklam filmiyle; İstanbul’da plazaya sıkışmış bir işadamının Aston Martin’ine atlayıp 3.5 saatte Çeşme’deki denize sıfır Folkart Blu’daki eşine ulaşmasını anlatmış…

1 Eylül’de Çeşme’de 3 yeni projeye daha başlayacaklarını söyleyen Sancak, sene sonu itibariyle burada toplam 6 şantiyelerinin olacağını ekliyor.
Hedef Kitle Balıkesir, Bursa ve İstanbullular

Çeşme’nin, yeni otoyol ve Alaçatı’ya yapılacak butik havalimanıyla üç önemli şehir için en önemli tatil beldesi haline geleceğini ön gören Folkart, beldenin İtalya’nın Toskana’sı gibi bir dünya markası olacağına şimdiden yatırım yaptıklarının altını çiziyor.

Folkart Hills’de 70 adet suit Çeşme Marina’ya yürüyüş mesafesinde Fenerburnu mevkiinde 1+1’den 4+1’e kadar büyüyen metre karelerle sunulurken, Blu’da Paşalimanı koyu arkasındaki sakin Büyük Liman koyunda 83 adet süitle yine 1+1’den 4+1’e kadar ünitelerden oluşuyor.

 Sonuç: Biz sadece bir yapı şirketi değiliz diyen Yönetim Kurulu Başkanı; ‘yaratıcıyız, yenilikçiyiz, farklı, çalışkan ve kararlıyız’ derken ben buna bir de hayallerini çok hızlı gerçeğe dönüştürme kabiliyetini eklemek istiyorum. Alaçatı’da sanat galerisi şıklığında bir satış ofisi açan marka, sanata ve sanatçıya yaptığı yatırımlarla da kendi sektöründe bir liderlik üstleniyor. Folkart Yapı Genel Müdürü Metin Sancak hedeflerinin Çeşme’yi sadece yazın gelinecek bir tatil beldesinin ötesine geçirip, 12 aylık bir yaşam merkezi haline getirmek olduğunu ve her iki yeni projenin de tüm yıl yaşanılabilecek özelliklerde tasarlandığını söylüyor.

 

Tunç Altınbaş, taltinbas@dr.com  

Tunç Altınbaş9 Posts

Turkish Exporters Assembly, Global Connection Media SA, Plus Premium Creative Consultancy, Clear Channel Outdoor, Istanbul Modern, Hurriyet, The University of Manchester

33 Comments

Leave a Comment