Chanel Hangi Kokusuyla Yine Ortalığı Kasıp Kavuruyor?

Chanel çok sık yeni bir koku çıkarmaz. Geçtiğimiz yıl Eylül ayında piyasaya sürdüğü Gabrielle’in yanı sıra, marka 2002 yılında Şans’tan beri  parfüm fuarlarında görülmedi. İşte bu yüzden Chanel’in yeni kokuları hep dört gözle bekleniyor. Şimdi 2018’de, Chanel en çok satan kokularından biriyle yine ortalığı kasıp kavuruyor.

Coco Mademoiselle aslında , 2001’de lansmanı yapıldı, ama o gün bugündür o kadar popüler hale geldi ki, bu parfümü kullanan sokaktan, yoldan geçenlerin üzerinde ölümsüz bir etki bırakıyor. Sadece Chanel’in kendisi değil reklamları da Marilyn Monroe’dan bu yana bir çok ünlü yıldızı adeta yeniden yarattı. Keira knightley  Coco Mademoiselle adeta bütünleşti şöhretine şöhret kattı.

Ancak, romantik öz, sıkı bir favori olarak kalırken, yeni, daha yoğun bir versiyon için yol açma zamanı.

Orijinalin hayranları, Coco Mademoiselle eau de parfum yoğunluğunun klasik içerik listesinden çok uzak olmadığını duymaktan memnun oluyor.

İlk zamana kadar aşık olduğunuz aynı Sicilya portakal ve bergamot lezzetini koruyor, ancak kokunun ekstra bir damıtılmış paçuli dozuyla daha sıcak bir şekilde alınması sağlanıyor.Coco Mademoiselle  ile adeta  bütünleşen bir başka yıldız ise Nicole Kidman oldu.

Chanel 5 efsanesi tabi ki hiç bir zaman bitmedi, hele birde Hollywood’un tartışmasız büyük yıldızı, Marilyn Monroe reklamında yeniden bir başka şekilde ününe ün kattı. Chanel5 kadınların vazgeçemediği koku ünvanını hep korudu. Marilyn Monroe’nun ses kayıtlarının yer aldığı reklamda,ünlü yıldız, “şu anda üzerimde ne var biliyor musun? Chanel 5” “işte bu cümle efsane kokunun sloganı olarak yıllarca hafızlara kazındı.

İşte o reklam:

Chanel 5 Fransızların ünlü yıldızı Audrey Tautou ile adeta yeniden hayat buldu. İstanbul’da çekilen bazı sahnelerinin de yer aldığı reklam, yayınlandığında çok ses getirdi ve parfümün satışlarını katladı.

Hülya Karahan

istanbulpostcomtr@gmail.com

1 Comment