Marie Claire’in New York’ta Bir Pop-up Mağazası

Marie Claire dergisi New York’daki müşterilerine en yeni perakende yenilikleri getirmek için, bir pop-up mağazası açıyor.

Mastercard ile ortaklaşa 23 Eylül -12 Ekim tarihleri ​​arasında açılacak olan The Big Thing Konsept Mağazası, derginin ilham aldığı bölümlerse oldukça ilginç: @Work, @Play ve @Peak.

@Work, okuyucuların kariyerlerinde, tarzlarında ve başarılarında ilerlemelerine yardımcı olacak; @Play, dışarıda kalmak,  ve kurtulmak için bir rehber; ve @Peak derginin sağlık kaynağı.

Marie Claire Yayıncısı Başkan Yardımcısı Nancy Berger, “Kuruluşundan bu yana, Marie Claire keşif yolunda etkili ve önemli kadınları keşfe çıkarak, merakın en iyi para olduğunu kanıtlıyor” dedi.

Mağazadaki önemli noktalar arasında Oak Labs ve Clarins’den akıllı aynalar bulunuyor: ikincisi MemoMi tarafından geliştirilen yeni bir Sensör Ayna Pro’yu ve cilt bakımı önerileri sunacak.

Mastercard’ın Dijital Ortaklar İdaresi Başkan Yardımcısı Sherri Haymond, “Bugünün tüketicisi hem dijital hem de fiziksel ortamda kesintisiz entegre bir deneyim arıyor” dedi.

“Next Big Thing Concept Shop’ta, perakendecilerin akıllı aynalar ve pencereler gibi Nesnelerin İnterneti (IOT) aygıtlarını harmanlayarak bunu nasıl yapabileceğini göstereceğiz.” Dedi.

Tırnak bakımı markası sundays Nail Studio ayrıca tırnak sanatı, manikür ve meditasyon dersleri sunan mağaza içi hizmetleri d  sağlayacak.

 

1 Comment