Sosyal Medya Çağında Güzellik

Sosyal medya tüketicilere ulaşmak ve satın alma kararlarını çevrimiçi olarak etkilemek için, en hızlı yol haline geldi.

Örneğin, YouTube’daki güzellik ve kişisel bakım kategorilerindeki videolar için görüntülenme sayısı yıllık bazda yüzde 65 arttı, yılda toplam 222 milyar kez görüntülendi.

Bu arada Facebook, aile ve arkadaşlardan gelen güçlü akran tavsiyelerine bağlantılar açtı ve Instagram’ın platformu, gelişen etkileyici pazar için mükemmel bir alan oldu..

Kozmetik pazarındaki büyüme, bazı sahteciliklerin bir yılda % 264’lük bir artışıda beraberinde getirdi. Bu sadece gelirler üzerinde etkili olmakla kalmıyor, aynı zamanda negatif ürünlerde bir artışa yol açıyor, çünkü sahte mallar gerçekleriyle karıştırılıyor.

Markalara yönelik çevrimiçi aktivist kampanyaları, markaların itibarlarına yönelik başka bir risk alanı. Sosyal medya, tedarik zinciri meselelerine ve mevzuata uygunluğa yol açabilecek sınırlara da sahip değil.

Bu yıl, Kozmetik İşleri Düzenleme Zirvesi’nde, Crisp Thinking’de Güvenlik Müdürü Emma Monks, kozmetik markalarının sosyal medyada karşılaştığı temel riskleri ele alacak. Sahte malların satıcılarını sahte yorumlarla ulaşmasından, tedarik zinciri sorunlarına kadar müşteri şikayetlerini ve geri bildirimlerini yönetilmesi ele alınacak.

Emma Monks, ​​” Bu toplantı Kozmetik sektörünün karşılaştığı sorunların gerçek dünya örnekleri ile birlikte, sektördeki son trendler hakkında delegeler pazar verilerini paylaşacak. Ayrıca, bu sorunları yönlendiren “kötü oyuncuların” yanı itibarınızı ve gelirlerinizi çevrimiçi korumak için neler yapabileceğinizle ilgili en iyi ipuçlarını nasıl bulacağınızı da gösterecek. İşletmenizin mevcut yönetmeliklere uygun olduğundan emin olun, daha fazla rekabet avantajı elde edin ve tüketicilerle güven geliştirin.” Dedi.

Hülya Karahan

istanbulpostcomtr@gmail.com

646 Comments