Next Nissan GT-R Dünyanın En Hızlısı

Nissan, yeni nesil GT-R için yepyeni bir platform tasarlamanın çok erken aşamalarında bulunuyor, otomobilin güç aktarım sisteminin ne kadar benimsemeye karar vereceğini  belirliyor.

Nissan tasarım patronu Alfonso Albaisa, otomobilin bu hafta sonu gösterime giren sınırlı GT-R50 özel baskısının ipuçlarını almayıp “kendi özel arabası olması” gerektiğini söyledi. “Dünyanın en hızlı süper spor arabası” olması gerektiğini ve kendi türünde otomobiller arasında eşsiz bir görsel kimlik olduğunu söyledi.

Otomobil için eskizleri sürekli olarak gözden geçirmesine rağmen, Albaisa, ekibinin güç aktarma organları hakkında kararlar alınana kadar ciddi çalışmalara başlayamayacağını ve yeni platformun sonlandığını söyledi.

“Zorluk, mühendis olmaktır, dürüst olmak gerekirse,” dedi. “Otomobilimizi gerçekten özel bir şey yapmak için zaman geldiğinde işimizi yapacağız. Ama biz buna henüz yakın değiliz. ”

Bu da yeni GT-R’nin üretime hazır olmasından birkaç yıl geçtiğini gösteriyor, yani önümüzdeki on yıl içinde varması bekleniyor.

Albaisa, Nissan’ın aktarma organlarında kararsız kalmasına rağmen, elektrifikasyonun muhtemelen onaylanmadığı halde itiraf ettiğini söyledi.

Çok fazla elektrifikasyona ya da hiç gitmesek de, çok fazla kazan kazanabiliriz ”dedi. “Ama kesinlikle yeni bir“ platform ”yapıyoruz ve hedefimiz açık: GT-R kendi türünün en hızlı aracı olmak zorunda. Parçanın “sahibi” olması gerekiyor. Ve ileri teknoloji oyunu oynamak zorundadır; ama bunun elektrik olması gerekir. ”

LMP1 GT-R yarış otomobilinin elektrikli motorları, ne olacağına dair bir fikir verebilir. O araba ikiz turboşarjlı 3.0 litrelik V6 motoru ve hibrit elektrik sistemi kullandı; Nissan, yarıştan önce projedeki fişi çekti.

Bir sonraki GT-R’de benzer bir sistem kullanılmıs, tork ederek, mevcut GT-R motorlarda 800.000`lik bir elektrik kazasında, genel çıktının bunu en güçlü sürüm haline getirdiğince sağlamlaştı. Süper coupé ailesini üretmiş.

Şu anki otomobil standart formda 562bhp üretiyor ve bir sonraki arabada 600 bgp’den daha yüksek bir değer olduğu düşündürüyor.

“İnsanların hayallerini oluşturmamız gereken şeyler; Ve sanırım insanlar bir sonraki GT-R’nin dünya çapında spor arabalarıyla hayal ediyorlar, ”diyor Albaisa.

Bir sonraki otomobilin, GT-R “canavarını” korumak için R35 gibi kaslı bir karaktere sahip olmayacağını belirtiyor: “Bu bir hayvan; heybetli ve aşırı olmalı. Kanatları değil, tekdilde, birlik ve cömert olmalı”

éBasitçe şöyle diyor: “Ben bir GT-R’yim, bir tuğlayım, beni yakala.” Bu, dünyanın en hızlı tuğlası. Ve yeni araba için eskizleri incelediğimde, bunu çsöylüyorum: “Daha az kanat, daha fazla tuğla.”

1,088 Comments