Dolce & Gabbana 2019: Bizim İşimiz Hikayelerimizi Anlatmak

Dolce & Gabbana, podyumda indie ve İtalyan rock’ı getirdi. Milano Moda Haftası vesilesiyle, İtalyan tasarımcılar için Tommaso Paradiso ve Cosmo, podyumda yürüdüler.

Domani a mezzanotte.

Tommaso Paradiso (@tommasoparadiso)’in paylaştığı bir gönderi ()

.Onlar için bu yenibir şey değil kuşkusuz, zaten Baustelle ve Lucio Corsi’nin, Francesco Bianconi ve  Gucci’nin modelleri olmuşlardı, fakat kesinlikle D & G’nin seçimi modaya olan tazeliği getirdi,Paradiso ve Kozmos hayranlarını şaşırttı.

Dolce & Gabbana, son birkaç mevsim, sadece demografik olarak özel etkileyici oyuncular ve Euro-aristos yetenekleri içeren Instagram sergilerini gezerek geçirdi. Domenico Dolce, “Şimdi yeni bir sayfa açma zamanı geldi” dedi. “Spor kıyafetler ve eni tarzımız  için  çok şey araştırdık. . . .”

“Ve önemli bir şey  öğrendik,” dedi. Gabbana, “yeni neslin bizden en çok istediği şey bizim klasiklerimiz. Tüm bağlantılarda gördük. Mükemmel uyarlanmış takım elbise, smokin, siyah dantel, ipek baskı elbiseler, 30 yıl önce bizi heyecanlandıran şeyler ve yine bugün aynı şey  genç müşteriler için.

“Gerçekte moda için  çalışmıyoruz. Bizim işimiz, hikayelerimizi anlatmak için koleksiyonları kullanmak ve konuştuğumuz dil stil. ”


Böylece bu sezon 144-gözetimli bir pist eğitim programı başlattılar: Dolce & Gabbana’da her şeye;  seviye-seviye eğitim. Bu koleksiyona “DNA Evrimi” adı verildi ve Internet üzerinden de yayınlandı. Markasını oluşturan unsurları sınıflandırmaya adanmış bir video. 10 kategoriden ve 40 farklı zıtlıktan oluşuyor, bunlar “velvet vs brocade”, “kutsal, dua”, “erotik,Katolik” ve “makarna, domates”i içeriyordu.

Pistte D & G’nin bin yıllık diasporasının birkaç üyesi kaldı; Cameron Dallas, Elias Becker (Boris oğlu), Wizkid, Nash Grier, Nam Joo Hyuk ve Maharaja Padmanabh Singh.


Ama merceği genişletmek ve dersi kurmak, farklı bir bağın bazı yaratıcılarıydı: Paul Coster, Adam Senn ve Evandro Soldati. Artı;  Naomi! Marpessa! Monica Bellucci! BSon kadın kıyafeti sezonunun çantaları haricinde, her şey bu şov için yeniden üretildi.

Dallas’ın altın yaldızlı ceket ve taç ile Campbell’ın kapanış pimi çizgili takım elbisesi ve fedora arasında, Dolce & Gabbana’nın özel prizmasından geçerek otuz yıldır süren erkek giysilerinden oluşan çok nesillerce, çok etnikli bir araştırma yapıldı.

Adam Senn, Adriana Cernanova’nın yanında klasik bir siyah takım elbise giydi.

Marpessa, 80’li yılların markaları için en erken kampanyalarını hatırlatan bir Sicilyalı işçinin kıyafeti giydi.

Sokakta Sicilyalı, sandıklarda hunks, Scala’nın bale hissi Gioacchino Starace, kısa bir süre içinde tutu ve basketbol, cannoli-print kısa eşofmanları, balık baskılı keten plaj kıyafeti, gerçekten güçlü yamalı askeri parçalar…

Bu, demografik açıdan özgül bir gösteriydi; hep birlikte, şimdi, Dolce & Gabbana’nın dününü, bugününü ve yarını yansıtacaktı. “Il Gattopardo’da olduğu gibi,” dedi Gabbana, “Trancredi’nin söylediği gibig Her şeyin aynı kalması için, her şeyin değişmesi gerekir” dedi.

Dolce : “Çok şanslıyız çünkü kendi firmasına sahip fazla tasarımcı kalmadı.  Çoğu marka işi ile ilgili, gerçek patron tasarımcı değil. Bu oyuna girdiğinde, işler çok karmaşıklaşır. Ancak, deneyimlerimizle kendimizi ifade etme ve aynı zamanda geleceği merak etme şansımız hala var. Bunu yapıyoruz çünkü işimizi seviyoruz. ”

Hülya Karahan

istanbulpostcomtr@gmail.com

1 Comment