Google e-posta Için 9 Kural

gogggggBu hafta yeni bir kitapta takoz dolu iş Google aromalı bilgelik, nasıl Google işleri, Google yürütme başkanı ve eski CEO’su Eric Schmidt ve eski başkanı ürünleri Jonathan Rosenberg paylaşmak için e-posta (veya gmailing!) dokuz anlayışlı kuralları bir profesyonel gibi

İletişim Internet yüzyılda genellikle e-posta kullanılması anlamına gelir ve son derece yararlı ve güçlü, olmasına rağmen e-posta, sık sık mühim korku aksi takdirde iyimser, mutlu insanlar ilham veriyor. Bu anlamda önsezim Azaltıcı ilgili kişisel bizim kurallar vardır:
Nasıl Google ‘Nasıl Google, Eric Schmidt ve Jonathan Rosenberg tarafından çalıştığı’ WorksCover

1. hızlı bir şekilde cevap. Üzerine derhal e-postalara yanıt vermek için güvenilemez olabilir insanlar ve o kim cant vardır. Biri eski olmak için çalışıyoruz. En iyi — ve en yoğun — biliyoruz insanlar hareket hızlı bir şekilde onların e-postaların üzerine, sadece bizim için veya bir select kaç gönderenlere ama herkes için. Mademki takım ve iş arkadaşları önemli tartışmalar ve kararlar ve herkes için duyarlı dahil etmek olasılığı artacaktır olumlu iletişim geri besleme döngüsü duyarlı kurar olmak kurmak için çalışıyoruz düz, meritocratic kültür pekiştiriyor. Bu yanıtları oldukça kısa olabilir — “anladım” bizim favori. Ve hızlı bir şekilde tepki yeteneğini emin olduğunuzda tam olarak ne anlama geldiğini olmayan bir yanıt insanlar söyleyebilirim. Bizim durumumuzda bu genellikle “var ve devam edin.” olduğunu Hangisi daha iyi olmayan bir yanıt çoğu insan anlamını daha: “Ben ne zaman senin not alırsınız sadece geri bildirimimi gerekirse çok belirsizlik içinde beklemek zorunda boğulmuş kulüpler ve yok veya bir süre daha. Ayrıca senden hoşlanmadım.

2. bir e-posta yazarken, her kelime önemli ve işe yaramaz nesir değil. Senin teslimi gevrek olması. Bir sorun açıklıyorsanız, açıkça tanımlamak. Bu iyi gerektirir daha fazla zaman, daha az değil yapıyor. Bir taslak yazmak sonra gözden geçiririz ve gerekli bulunmayan sözcükler ortadan kaldırmak gerek. Geç yazar Elmore Leonard’ın bir soruya yanıt olarak bir yazar olarak onun başarı hakkında düşünün: “İnsanlar atlamak parçalar bırakın.” Çoğu e-posta insanlar atlayabilirsiniz şeylerden dolu.
3. temiz senin doðuþtan sürekli. Ne kadar zaman harcamak senin doğuştan sadece e-posta hangi sonraki cevap için karar vermeye çalışan arıyorsunuz? Ne kadar zaman açılış ve okumuş olduğunuz e-posta okuma harcamak? Saldırı gerekir, Gelen kutunuzdaki öğeleri hakkında düşünme harcamak istediğiniz zaman sonraki zaman kaybıdır. Herhangi bir saat ile aynı zaten okuduğunuzu (ve üzerine hareket başarısız oldu) bir ileti rereading harcamak.

Yeni bir iletiyi açtığınızda, birkaç seçeneğiniz vardır: okumak, okumak ve hemen hareket gerekmez gerçekleştirmek için yeterince okumak okumak ve daha sonra hareket veya daha sonra okumak (değer okuma ama değil acil ve şu anda okumak için çok uzun). Bu seçenekler arasında ilk iki doğru güçlü bir önyargı ile seçin. Eski OHIO kısaltma unutmayın: yalnızca tutun bu kez. Eğer notu okuyun ve ne yapmak gerektiğini biliyorsun, hemen yap. Aksi takdirde kendini, yüzde 100’e boşa zaman olduğu Broken için dooming.

Eğer bu o zaman senin doğuştan bir to‑do listesi yalnızca karmaşık sorunların daha derin düşünce gerektiren şeyler olur (“eylemi” Bu e-postaları etiketlemek veya Gmail’de onları oynadı olarak işaretle), daha sonra dikkat birkaç “okumaya” öğeleri ile.

Kabartmak sadece “eylemi” klasörünüze Gelen kutunuzdaki aktarmak değil emin olmak için her gün eylem öğeleri temizlemek gerekir. Bu bir iyi akşamlar faaliyettir. Sıfır bileşen hedeftir ama beşten az makul bir şey. Aksi takdirde zaman israf olacak daha sonra bakmak için şeyler uzun bir liste hangisinin anlamaya çalışıyorum.

4. e-posta (son olarak ilk dışarı) LIFO sırayla işlemek. Bazen büyük şeyler başka biri tarafından halledilir.

5. bir yönlendirici olduğunu unutma. Yararlı bilgiler içeren bir not almak, başka kim yararlı bulacağını göz önünde bulundurun. Günün sonunda, aldığınız posta yoluyla zihinsel Kur ve kendinize sorun, “ne ben iletilen ama olmadı?”

6. gizli (gizli kopya) özelliğini kullandığınızda, kendinize sorun neden. Cevap hemen hemen her zaman bir şey ters ve olası üçkâğıtçı şeffaf bir kültür olan saklamaya çalışıyorsunuz bu. Cevabın bu zaman kişi açıkça kopyalayabilir veya bunları hiç kopya etmeyin. Sadece zaman biz eğer kimse bir e-posta iş parçacığından çıkartırken gizli özelliğini kullanarak öneririz. Sen “tüm e-postaları uzun bir dizi ne zaman yanıt vermek”, artık gizli alanını ve metin durumunu bunu yapıyorsun Not konuya ilgisi olmayan insanlar hareket. Onlar kadar gelen karmaşık bir daha az alakasız Not rahatlamış olacaktır.

7. sakın bağırma. Bağırmak istiyorum, bunu yüz yüze. Bu kadar çok elektronik ortamda yapmak kolaydır.

8. isteklerinde izlemenizi kolaylaştırır. İzlemek istediğiniz bir eylem öğesi olan biri için bir not gönderdiğinizde, kendinizi kopyalayın ve sonra Not “takip” etiket Bu bulmak ve bitmiş değil şeyler üzerinde takip kolaylaştırır; Sadece “Bu yapılır mı?” soran yeni bir tanıtım ile özgün Not yeniden gönder

9. kendi arama gelecek şeyler için yardım. Daha sonra geri çağırmak isteyebilirsiniz düşünüyorum bir şey alırsanız, kendinizi onun içeriğini açıklamak birkaç anahtar kelime ile birlikte ileri. Sence kendine nasıl bunun için daha sonra arar? O zaman, bunun için daha sonra aradığınızda muhtemelen aynı bu arama terimleri kullanacağız. Bu da e-postalar, ama önemli belgeler için sadece kullanışlı değil. Jonathan ailesinin pasaport, ruhsat, tarar ve sağlık sigortası kartı ve onları kendisine tanımlayıcı anahtar sözcükler ile birlikte e-postaları. Bunların hiçbirini gezisi sırasında eksik gitmeli, kopya herhangi bir tarayıcılardan gelen almak kolaydır.

92 Comments