Kozmetik Markalarına göre 2018’in Erkek Güzellik Trendleri

Birkaç yanlış başlangıçtan sonra, erkeklerin güzelliği ve kişisel bakımları nihayet farklılaşıyor.

Tutumlar önemli ölçüde değişiyor, kullanım normalleştiriliyor ve erkekler ürünler hakkında daha bilgili hale geldi.

Kline’ın ABD Erkek Bakım Pazar Raporu Rapor Yöneticisi Naira Aslanian, “Tabular yavaş yavaş düşüyor ve artan sayıda erkek anti-aging serumu ve maskeleri, güzellik cihazlarını ve makyajı kullanıyor” diyor.

Erkekler ayrıca daha sofistike ürünler arıyorlar ve House 99, Scrubd ve Stoer gibi yeni markalar, gereksinimlerini karşılamak için sahneye çıkıyorlar.

JWT’nin İnovasyon Grubu’nun dünya çapındaki Direktörü Lucie Greene’e göre: “Özellikle Harry’nin ve Doları Tıraş Kulübü’nün tüketici markalarına doğrudan yeni modeller yaratması ve çok hızlı bir şekilde ölçeklendirilmesi gibi daha fazla fırsata rastlanmadı.”

Ancak eşit olarak, bu, kurulu lider markalar için artan rekabet anlamına gelir. “Geleneksel oyunculara açık olan, yeni rakiplerin hiçbir yerden kaçabilmeleridir” diyor Greene, “özellikle abonelik modellerine iyi uyum sağlayan deodorant ve jilet gibi düzenli olarak yenilenen kategorilerde” diyor.

Londra merkezli erkek güzellik perakendecisi Beast’in kurucularından Steven Banks, “Yerleşik markalardan bazıları uzun süredir kendi yollarına sahipler” diyor. “Belki şimdi daha genç, daha çevik markaların kırılması zamanıdır.”

Greene, “Erkeklerin artık klişelere ve ağır el verdiği sözlere başvurmadıkları net” diye ekliyor. Bu yeni erkek güzelliği dalgasında, basmakalıp iletişimden ve ürün tasarımından uzaklaşan ve bunun yerine cinsiyet yerine sonuçlara ve performansa vurgu yapan markaların kazanması bekleniyor.

1 Comment

  • verthilertva Reply

    29 February 2020 at 23:00

    I am so happy to read this. This is the kind of manual that needs to be given and not the accidental misinformation that’s at the other blogs. Appreciate your sharing this best doc.

Leave a Comment