Hyundai Gözünü Suudi Kadınlara Dikti

Hyundai, bugün Suudi Arabistan’da doğrudan kadın sürücülere hitap eden bir kampanya ve müşteri deneyimi programının başlatıldığını duyurdu.

Hyundai Motor Company bugün, kadın sürücülere yönelik araba kullanma yasağın kaldırılmasının ardından, Suudi Arabistan’da doğrudan kadın sürücülere hitap eden bir kampanya ve müşteri deneyimi programının başlatıldığını duyurdu.

W #WhatsNext ’kampanyası, Suudi kadınlarının geçmiş başarılarını kutluyor ve gelecekteki başarılarını desteklerken, Hyundai’nin hareket özgürlüğü yaratma vizyonuyla uyumlu. Ana kampanya filmi Hyundai’nin Suudi kadın sürücülere destek mesajını, bir moda tasarımcısı, film yönetmeni, öğretmen ve atlet olarak hayalindeki kariyerini sürdürürken bir Suudi kadını anlatıyor.

Film Ağustos başlarında yayınlanmaya başladı.

Hyundai, daha önce sadece Facebook’ta bugüne kadar 1,5 milyon görüntüleme toplayan çeşitli şirketlere ait çevrimiçi kanallarda ‘#WhatsNext’ kampanyası teaser filmini sundu. Şirket ayrıca, Riyad Park Mall Cinema’da reklamlarını gösteriyor. Marvel’ın yeni Kona, Santa Fe ve Veloster modellerinin yer aldığı en son gişe rekorları kıran filmi “Ant-man ve Wasp” ile büyük miktarda yerel müşteri kazanıyor.

Kampanyanın bir parçası olarak, Hyundai üç Suudi kökenli girişimci ile işbirliği yapıyor: Kadın girişimci Linjawi, radyo sunucusu Shadia Abdulaziz ve moda tasarımcısı Reem Faisal. Her üçü de Hyundai’nin Seoul’deki genel merkezinde, ‘Hyundai Motorstudio Goyang’a ve yeni başlayanlar için‘ Let’s Drive ’sürüş eğitmenini de içeren bir çalıştaya davet edildi. Bu elçiler Hyundai deneyimlerini diğer Suudi kadınlarıyla paylaşırken, yeni araba lansmanları ve sürücü okulu programları da dahil olmak üzere diğer birçok Hyundai etkinliğine katılacakları açıklandı.

Hyundai ayrıca Suudi kadın sürücülerini hedef alan çeşitli müşteri deneyimi programları hazırladı. Şu anda, kadin sürücülerinin Hyundai markasını ve ürünlerini çeşitli dijital cihazlarla yaşayabildiği Riyad’daki “City Store” adlı operasyonda kadın müşteriler için optimize edilmiş bir dijital showroom bulunuyor. Hyundai, bu showroom’ları Dammam ve Cidde gibi diğer şehirlerde de genişletme planlarını açıkladı.

Kadın sürücüler için daha fazla test sürüşü deneyimi sağlamak amacıyla, Hyundai mevcut test sürüşü araçlarının sayısını arttırmak, test sürüşü uygulaması geliştirmek ve sadece kadınlara yönelik sürüş eğitici kurslarını yaygınlaştırıyor. Ayrıca, Hyundai’nin hizmetlerine kolay erişim sağlamak için personel desteğine sahip altı kadın-erkek salonu hizmet veriyor.

İlk kez kadın sürücülerinin potansiyel endişelerini hafifletmek için Hyundai, kör nokta tespiti  uyarısı (BDT / BSW) desteği ve park yardımı sistemi (PAS) dahil olmak üzere pazara özgü araçlarda bir güvenlik paketi kurdu.

Suudi Arabistan’ın kadınların fiziksel maruziyetini minimumda tutmayı da içeren kültürel duyarlılıklarına saygı duymak için, yerel olarak satılan tüm otomobillerde ayrıca ön kapılı güneş şemsiyeleri de bulunacak. Bir endüstride ilk olarak Hyundai, bir Abaya dedektör sistemi icat etti ve kurdu, bu yüzden sürücüler, araba kapılarına takılan geleneksel kıyafetleri hakkında endişelenmek zorunda kalmıyorlar.

Hyundai’nin tepe yöneticisi Wonhong Cho “Kampanyamızı, Suudi kadınlara sunulan sınırsız potansiyele dayanarak tasarladık, şimdi hareket özgürlüğü var. Hyundai Motor, sadece Suudi kadınları değil, dünyadaki en büyük ana tüketicilerimizden biri olan tüm kadınlara da desteğini sürdürecek.”

Hyundai ayrıca, pazar araştırması yapacak, pazarlama ve satış stratejileri oluşturacak ve yerel İslam geleneklerini araştıracak farklı departmanlardaki kadın çalışanlardan oluşan “Suudi Kadın Müşteri Hizmetleri Görev Grubu” nu duyurdu.

 Source: www.hyundai.news

Translation:

The Founder Hülya Karahan

istanbulpostcomtr@gmail

53 Comments

Leave a Comment