Grab: Para Taşımaya Son

 Bu haber Türkiye’de ilk kez sadece istanbulpost.com.tr’de.   

Grab Güneydoğu Asya’da gösterdiği başarının ardından , tüm günlük kullanımlar için bir platform haline gelme planlarını açıkladı, bu yüzden insanların artık para taşımasına gerek yok.

Şirket, platformunu iş ortaklarına açtığını duyurdu ve bu da kullanıcıların bir dizi yaşam tarzının ve içeriğinin kullanıcılara sunulmasını, günlük ihtiyaçlar ve bilgi için tek noktadan bir mağaza haline gelmesini sağladı.

GrabPlatform şimdi kullanıcılarını, verilerini, teknolojisini ve lojistik altyapısını üçüncü taraflara açacak. Hong Kong’daki Rise’de düzenlenen basın toplantısında konuşan Grab‘ın kurucularından Tan Hooi Ling, platformunun büyümesinin en hızlı yolunun bu olduğunu söyledi. O, işletmelerin üç şekilde ortak olabileceğini ekledi; Grab uygulamasına, Grab teknolojisini (örneğin ödemeleri) ‘Empower‘ı kendi mülklerine ve üçüncü olarak, Kullanıcılarla’ Etkileşime ‘geçiş yapmasını ve işlerini tanıtmasını sağlayacak.

Grab şimdi, bir milyardan fazla noktaya  ulaştıktan dokuz ay sonra iki milyarı hedefledi. Bu, şirketin potansiyel olarak zaten bu yılki rakibi Uber’i satın almasından dolayı temettüleri olduğunu gösteriyor.

Grab’in talep üzerine yemek servisinin yanı sıra yeni misyonunun önünü açan yolculuğun hakimiyetini de genişletmesine yardımcı oldu.

Grab , “Ulaşımla birlikte çok farklı birçok alan var ve şimdi. Grab’ın geleceği hakkında Topluluklara hizmet etmek için buradayız. İnsanlar yiyeceklere ihtiyaç duyacak, ödemeler ve finansal hizmetlere ihtiyaç duyacaklar, dolayısıyla küçük esnaf  ve işletmeler de olacak. Onları en çok ilgilendiren şeyleri getirmek için buradayız. Her şeyi kapsayan bir görev  bu , ancak Güneydoğu Asya’daki farklı insanların ihtiyaç duyduğu şeylere göre uyarlanmış ve kişiselleştirilmiştir ”dedi.

“Bunu nasıl yapacağız? Bunu yıllardır inşa ettiğimiz özden yararlanarak yapacağız. 7,1 milyondan fazla mikro girişimcinin gücüne sahibiz, yani Güneydoğu Asya’nın şimdiye kadar gördüğü en büyük çevrimdışı dağıtım ağı, işletmeler  ve acenteler ağı. Ortada, Güneydoğu Asya kullanıcılarının ve tüketicilerinin en geniş kapsama sahip olduğumuzu göreceğiz. Üçüncü bölüm ise, Grab‘ın ortaklarına açacağımız teknoloji ve mimaridir, böylece inşa ettiğimiz tüm özden faydalanabilsinler ”dedi.

Uygulamanın toplam tazelemesinin yanı sıra başlatılacak ilk büyük yeni hizmet, HappyFresh ile ortaklık yoluyla market teslimatı olacak

HappyFresh’in CEO’su Guillem Segarra şunları söyledi: “Bakkal teslimatı Güneydoğu Asya’da büyük bir fırsat. Araştırmamıza göre bakkal dağıtım uygulaması kullanıcılarının% 70’i haftada en az bir kez alışveriş yapıyor ve aşina oldukları mağazalardan alışveriş yapmayı seviyor. İstedikleri şey, istedikleri zaman  hazır olmak için. GrabFresh zaten diğer market teslimat hizmetlerine kıyasla en geniş ürün yelpazesine sahip. ”

HappyFresh‘in yanı sıra Yahoo ve Oath, aynı zamanda Singapur, Malezya ve Filipinler’deki uygulamalarla ilgili haber içeriklerini yayınlayan bir lansman ortağı olarak da duyuruldu.

Oath INSEA, Hong Kong ve Japonya Genel Müdürü Rico Chan, “Yahoo, Singapur, Filipinler ve Malezya’da, bu pazarlar için kendi ana ekran deneyimlerini yeniden hayal ettikleri için Grab ile ortak olmaktan mutluluk duyuyor. Bölgedeki kullanıcılara dair derin bir anlayışla, Grab müşterilere tam olarak istediklerini vermek için sürekli olarak yenilikler yapıyor.” Dedi.

Hülya Karahan

istanbulpostcomtr@gmail.com

 

959 Comments